Tuesday, 8 March 2011

Aujourd' hui ...Je me sens ....

bercée et régénérée par le soleil !! je crois qu je vais travailler dehors comme hier et profiter à fond de cette sublime journée <3
Je pense décorer un masque naturel qu'un ami a trouvé sur son terrain, il a immédiatement pensé à moi en le voyant et l'a mis de côté pour me le donner.
Je l'ai nettoyé hier et je vais m en occuper aujourd hui ...
Il est purement magique, une vrai petite bouille ;o)))
Photos à suivre ...en attendant voici celle de ma dernière baguette : dédiée à la rune Sigel ....retrouvez la sur le site Odana Craft

No comments:

Post a Comment

A Witch does not believe..A Witch Knows...

Hello dear ones and welcome in my pagan workshop


In this site, you will find all my créations and you'll be abble to buy your favourite ones in my Etsy shop just by a click on the pics or the Etsy shop widget in the right sidebar


10 % of my profits are poured in donations at the IFAW :International found for animal Welfare
http://www.ifaw.org/france
!

You can translate the site easely with the widget on the right :)

You can see a large choise of my work in the diaporama just below

Please feel free for asking any question by the contact link



So have a nice time here and enjoy :)

Brightest Blessings

Yabyum